Translate

26. juli 2010

25.07.10 Svarthattan Søndre, Bading i "Eldorado" og kveldstur til Våttåhaugen



To turer og ett iskaldt bad i elva på en fin sommer dag.

Det kan hende jeg holder på å slite ut han jeg er gift med, men han blir frivilig med,- og jeg tror han trives med å vandre fjell opp og ned sammen med meg. (tror jeg da).

Idag skulle jeg absolutt på Svarthattan Søndre og Våttåhaugen. Topptrim det og,- men jeg ser Svarthattan fra kjøkkenvinduet og de har lenge fristet.

Det ble noen kilometer på gamle traktorveier, men det var koselig å gå der







Dagens turmål
























Lemmenår i år.







Bading i "Eldorado"






































Dagens nest overraskelse ble vel Haukugla vi så på turen hjem.







Haukugle




Også gikk vi på kveldstur til Våttåhaugen




Her går du nedd til Kåsen;-)




En liten varde på toppen. Oppdal sentrum i bakgrunnen





Denne karen syklet fra hytta og tibake igjen. 3,2 mil





Nye utbrudd på ny topp;-)









Gammel smal bru, og jeg var skeptisk til å kjøre igjennom.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar