Translate

11. august 2010

09.08.10 Tur i Averøy fjell og tid for trim

Sommeren er snart over og det er tid for  ekstra trim!

Jeg rører meg ,-og etter denne sommeren må jeg bevege meg "pittelitt" mer, tenker jeg.
Sjekk hva jeg har begynt med... å forflytte kroppen i hastighet;-)  Masseforflytting, som det heter også.
Oppfordrer all til å gjøre det samme etter en sommer som har gitt meg noen kilo ekstra.

Vi er igang vi ,- på Averøy Treningssenter, men det spørs om lederen på treningssnteret holder ut med "gamle meg".



Her er min gode venninne  i aksjon


Ja, jeg er svett og sliten etter km på mølla, men jeg fortsatte


 
og  dagen etter gikk vi på fjellet og det var tøft det, etter ei halv mil i føttene, styrketrening og over 20 grader pluss!
Jeg er svett og må juble for å ha nådd toppen;-)



og omfavner lett alle fjella




Hestiaverden vandrer alltid fredfult og med "Hannhonn i band"




1 kommentar:

  1. Tenk å hatt energien din du....:-)))))))))))
    Sommerkiloene forsvinner for når man tar seg noen runder på mølla;-))
    Vi talast vel innpå AT en dag;-))

    Klem

    SvarSlett