Translate

4. juli 2010

03.07.10 Kvannfjellet 989 m.o.h.

Kvannfjellet sammen med 4 trivelige fjellvandrere



For en mulighet og for en dag, så jeg var ikke sen om å si ja til å være med på Kvannfjellet med denne Moldegjengen. Vi startet fra Syltesetra i stekende sol og skyfri himmel med faktor 15 klint utover hele kroppen. Jeg gledet meg på turen, siden jeg aldri hadde vært på dette fjellet, som også sies å være et fabelaktig ski-fjell.
Ja, her bars det oppover og opp. Svetten silrant og væsket tapet stort, men jeg var mer bekymret for hunden. Det var lite vatn å finne, så jeg spruta vann inn i  munnen på han. Det var så varmt til han at han prøvde å grave ei grop i bakken for å få avkjølt seg. Og gjett om han var glad da vi kom opp i snøen!
Se bare på bildene hvor herlig vi hadde det på turen opp og ned. Takk for koselig turfølge, og jeg kommer til å gå på Kvannfjellet mange ganger etter dette!!


Foto: Oddny-Kristin Eidem



Bente, Anita og Per Kristian



Foto: Anita Bjørnhag



Dit opp skal vi

 






Dette er ikke toppen..









Foto: Oddny Kristin Eidem

 


Foto: Anita Bjørnhaug


Foto: Anita Bjørnhaug


Foto: Anita Bjørnhaug


Foto: Anita Bjørnhaug



Per Kristian, Oddny Kristin, jeg og Anita
Foto: Bente



 

1 kommentar:

  1. Jo jo, ser her nå...her var det mye inspirasjon å hente...aldri i tvil om den vakre natur på Møre...følge med i bloggen din skal jeg vet hvor vi kan gå tur når vi er på besøk. :-) Ha det godt vennen...klem fra mjøsa gjengen

    SvarSlett