Translate

1. august 2010

28.07.10 Veslfinnshøa i strålende sol!


Veslfinnshøa 1349 m.o.h

Langt inne i Vinstradalen ligger Finnshøa og Veslfinnshøa. Lettgått terreng og på turen innover går du forbi/mellom fine fiskevatn.  I fjor gikk vi også i dette området, men da opp fra Folldalen.
"Jeg fant jeg fant ", sa Askeladden. Idag fant også jeg tre ting på turen innover fjellheimen.

Først ei stropp, også gikk jeg meg på 21 kr og til slutt et reinsdyrhorn;-) 

Sol og atter sol denne dagen nesten til ende.  Turfølget syklet de 3,8 milene tilbake til hytta, mens jeg kjørte;-) I Oppdal sentrum striregna det når jeg kom kjørende ned fra Vinstradalen.
Vinstradalen er bratt og tung å sykle, men utrolig fin!










Jeg fant jeg fant kr 21 langt innpå fjellet













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar