Translate

7. desember 2011

Snø og gamasjetid!

Skogstur i Bådalen og tur i nærområder

Dagen startet med en tur i juletreskogen. Jeg fant et juletre som står klar for hugging på lillejulaften. 
Jeg avsluttet med tur fra Hjelset og hjem til Naustvollan. En fin tur i flotte nye områder.  På tur hjem jaget hunden opp ei ørn,- men uansett hvor nær ei ørn kommer meg, så blir jeg så forkavet at alle bilder blir så ogsi bomskudd og ikke helt skarpe.

Her er dagens turbilder. 
(Klikker du på et bilde får du alle fortløpende opp;-))















Henda, Langøya og Kjønnøya


 Hestskjær fyr


 Øyene fra Ingeborgvika







Og her kommer ørnen























og Meekknoken














Meekknoken tatt fra Varden /Hopahågan


Bruhagen sentrum


1 kommentar:

  1. Bomskudd, du!!!!!!!!!!!!!! Jeg elsker bildene dine og kan kose meg lenge med dem. Du gjør gråstein til gull med fotoapparatet :o)

    SvarSlett