Translate

3. november 2010

02.11.10 Farstadsanden

I Kiternes mekka,-
Farstadsanden

Hagemor og Lady Pinker Quilting  på fotosafari;-)
Frida og Mattis



Utrolige Møre og Romsdal! Jeg blir like glad og forundret over hvor innholdsrikt og mangfoldig dette fylket er. I vårt nærområde er det et hav av  mange flotte turområder som foreksempel Farstadsanden.

Idag var det Hagemor, Lady Pinker Quilting , Mattis, Frida og jeg som ruslet en tur på Farstadsanden.














Stokkand (Anas platyrhynchos) . Stokkanden kan bli veldig gammel, det finnes ringmerkede eksemplarer som beviselig er over 25 år.



Lånt bilde fra Wikipedia





Stokkender påflukt

Kråkå


Ørna var tung å ta bilde av i det flate lyset som var





"Vindskjeiv" og surra fast























3 kommentarer:

  1. Fine bilder tross lyset, skulla nok ha tatt bilder eg og.

    SvarSlett
  2. Jepp, det skulla du vet du. Nye muligheter fredag;-)

    SvarSlett
  3. Hei :)

    FLotte bilder... håper virkelig jeg får en tur sammen med dere jeg også.

    Er jo mye der ute jeg da og har alltid med meg kamera.. flott natur å ta bilde i.

    Ha en fin torsdag :)

    SvarSlett