Translate

5. november 2010

08.10.10 Ørskog i strålende høstvær

..Her er det bare  å knyte på seg skoa å gå!

Høsttur mellom Sunnmørsfjell og Romsdalfjell

Ørskog er en kommune på Sunnmøre i Møre og Romsdal. Den grenser i nord og øst til Vestnes, i sør til Stordal og i vest til Skodje. Over Storfjorden i sørvest ligger Sykkylven kommune.
Fantastiske fjell omkranser dette stedet. Bratt som du vil og slake sider og store
myrområder ,- om du vil ;-)
Muligheter for den absolutt  optimale fjellopplevelsen er der,- bare du vil.





Det er fredag ettermiddag og høstsola varmer godt og jeg var på vei til Ørskogfjellet. Hyttetur sammen med Fridamamma, 2 småtroll og mor Djupmyra.
Mattis ble hjemme hos matfar i dag, for Fridamor var i full "blomstring" og det var bare enklest slik.
Jeg kom til ei trivelig hytte med trivelig vertskap og god mat,- heldig jeg.
Vi tente bål ute, grilla og kosa oss sammen med småtrolla.



Lånt bilde fra Fridamamman


 Pedagogen og småtrolla

Kommende fotografer?


 Hehhe, se på disse småtrolla;-)


Elvevatnet  og elva nedenfor hytta fristet, selv om vatnet var kaldt.













Også hjem for å skifte



Jeg fikk også en fin kveld på tur hjem.














3 kommentarer:

  1. Vi hadde ei fin helg!! Og du er hjerrtelig velkommen tilbake :))

    SvarSlett
  2. Hei :) for noen flotte bilder av dere og naturen rundt hytta til Eva... :):)

    Morsome bilde av barna.. hehe de kosa seg ser jeg.

    SvarSlett
  3. Typisk onga og vatn,de gir seg ikke før de er våte ;-) fine bilde

    SvarSlett